لیگ نوجوانان
درگیری شدید در لیگ نوجوانان استان کرمانشاه

شامگاه چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ، دو تیم نوجوانان پاوه و گیلانغرب بدون حضور نیروهای انتظامی و نیروهای امدادی به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

درگیری شدید در لیگ نوجوانان استان کرمانشاه

درگیری شدید در لیگ نوجوانان؛ دو تیم نوجوانان پاوه و گیلانغرب بدون حضور نیروهای انتظامی و نیروهای امدادی به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

این دیدار یکی از مسابقات لیگ نوجوانان استان است که در آن تعدادی از تماشاگران ببا ورود به زمین فوتبال بازیکنان گیلانغرب را مورد ضرب و شتم قرار داده اند و تعدادی از آنها زخمی شدند.

پاوه پاوه بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

مقامِ مسئول برکنار شد

جلیل بلایی ، سرپرست فرمانداری پاوه مدعی شد که رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر “به دلیل عدم توجه به محدودیت ها و ممنوعیت های شرایط قرمز کرونایی برکنار شده است.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات رسمی لیگ جوانان استان بدون اخذ مجوزها و هماهنگی های لازم اظهار نظر نکرد.

وی افزود: “این جدایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی ، نداشتن مجوز و برگزاری مسابقات فوتبال بود که متأسفانه باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم و هواداران دو تیم پس از بازی نیز شده بود”

رئیس منطقه پاوه ادامه داد: به دلیل عدم هماهنگی و عدم مجوز برگزاری نیروهای نیروهای امداد، نجات، درمان، فوریت ها و انتظامی در محل حضور نداشتند که درنهایت منجر به ناتوانی در مدیریت و حفظ امنیت مسابقه شد.

بالایی گفت: در مورد مسائل فنی بازی هیات فوتبال استان تصمیم گیری لازم را خواهد داشت