درگیری در میدان بسیج دهلران؛ مجروح شدن یک نیروی انتظامی!
درگیری در میدان بسیج دهلران؛ مجروح شدن یک نیروی انتظامی!

درگیری در میدان بسیج دهلران؛ فرماندار ویژه دهلان استان ایلام از اعزام یک نیروی انتظامی به بیمارستان در پی تیراندازی و درگیری در میدان مرکزی این شهر خبر داد.

درگیری در میدان بسیج دهلران؛ مجروح شدن یک نیروی انتظامی!

روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه، فرماندار ویژه دهلان استان ایلام از اعزام یک نیروی انتظامی به بیمارستان در پی تیراندازی و درگیری در میدان مرکزی این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایلنا به نقل از این مقام مسئول، دست اندرکاران این حادثه را «عوامل اقدام ضد امنیتی» دانسته و نوشته است که این افراد شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن به «مردم و مأموران» در دهلران شلیک کردند.

اما آنطور که از شب گذشته در اخبار غیررسمی در شبکه های اجتماعی گزارش شده است، گروهی از جوانان معترض دهلران «با هدف تخریب مجسمه بسیج در میدان کبوتران تجمع کردند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم

و رسانه های دولتی گزارش دادند: این افراد علاوه بر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، تعدادی لاستیک فرسوده را آتش زدند و اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت میدان مرکز شهر کردند.

برخی از حساب‌های توییتری که شامگاه سه‌شنبه ویدئویی از میدان بسیج شهر دلران منتشر کردند، عوامل تیراندازی را مأموران حکومتی معرفی کردند.

ساعتی پس از انتشار خبر رسمی درگیری در این شهر، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) روز چهارشنبه از دستگیری «همه عاملان» تیراندازی شب گذشته خبر داد.