زنان
خشونت جنسی علیه زنان ورزشگار

از پیشنهادات مربیان و مدیران ارشد ورزشی برای زنان ورزشکاران تا تجاوز و و تعرض یک مدیر بهزیستی معروف به دختران شناگر معلولیت.

خشونت جنسی علیه زنان ورزشگار

در یک اتاق ورزش کلاب هاوس «ایران‌وایر» میزبان ورزشکاران زنی بود که می خواستند درباره درد ناگفته ورزشکاران زنان در زمینه خشونت جنسی صحبت کنند. رازهایی که بسیاری از آنها هرگز نشنیده اند؛ از پیشنهادات مربیان و مدیران ارشد ورزشی برای زنان ورزشکاران تا تجاوز و و تعرض یک مدیر بهزیستی معروف به دختران شناگر معلولیت.

در این سالن “آیدا قجر” ، “پیام یونسی‌پور” و “امیرحسین میرسماعیلی” ، سردبیران ایران وایر ، “آسیه امینی” ، روزنامه نگار و فعال حقوق زنان “شیوا امینی” ، بازیکن سابق تیم ملی ایران حضور داشتند.

گلنار ، وکیل گیلانی، پس از تهدید آقای داورسانی مجبور به استعفا شد

آیدا قجر در ابتدا به موضوع نهفته و مسکوت ماندن موضوع “تجاوز” به زنان ورزشکار اشاره کرد. پیام یونسى پور همچنین درباره سانسور برخی اخبار تجاوز یا تجاوز به زنان در رسانه های ایران بر اساس تجربیات خود در طول سالهای همکاری خود با رادیو جوان و روزنامه های ورزشی صحبت کرد.

امیرحسین میراسماعیلی همچنین از تجربه دیدار خود با “گلنار وکیل گیلانی” رئیس سابق فدراسیون چوگان گفت. خانم وکیل گیلانیاز این‌که خانم وکیل گیلانی در مصاحبه با او که در روزنامه اعتماد منتشر شد ، گزارش داد که محمدرضا داورزانی ، معاون وزیر ورزش و جوانان ، تهدید کرده است که عکس های خصوصی خود را در فضای مجازی و کانال های تلگرامی منتشر خواهد کرد. گلنار ، وکیل گیلانی ، پس از تهدید آقای داورسانی مجبور به استعفا شد.