خامنه‌ای: وسوسه جوانان با باتوم برطرف نمی شود
خامنه‌ای: وسوسه جوانان با باتوم برطرف نمی شود

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز دوشنبه ۱۹ دی‌ماه در یک سخنرانی در قم گفت: به باور او، اعتراض معترضان در ایران علیه ضعف‌های مدیریتی و اقتصادی حکومت او نیست.

خامنه‌ای: وسوسه جوانان با باتوم برطرف نمی شود

وی همچنین خواستار ارتقای جایگاه‌های دولت خود برای جوانان در ایران شد و گفت: چه چیزی می‌تواند نزاع را که گریبانگیر جوانان می‌شود را برطرف کند؟ باتوم که نمی‌تواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین می‌تواند برطرف کند.

علی خامنه ای مدت هاست خواستار شفاف سازی بیشتر مواضع خود برای شهروندان ایرانی شده و از این تعبیر و تبلیغات به عنوان «تبیین» یاد می کند.

او در سخنرانی روز دوشنبه خود خواستار افزایش چنین تبلیغات “از زبان‌های مختلف، از گلوی مختلف، با تفاسیر متفاوت و ابتکارات متفاوت “شد.

و رهبر جمهوری اسلامی می گوید به نظر او رویگردانی جوانان و نوجوانان ایرانی از حکومت او را با باتوم نمی‌توان برطرف کرد» که در سال‌های حکومت جمهوری اسلامی ایران، نیروهای تحت امر او به استفاده گسترده از باتوم، شکنجه، کشتار و اعدام تظاهرکنندگان در ایران مشغول بوده‌اند.

اعتراضی به ضعف اداری و اقتصادی وجود ندارد

وی در تکمیل این سخنرانی گفت: در تبلیغات خود عده ای و خارجی ها می خواستند وانمود کنند که این اغتشاشات است – حالا تعدادی از آنها به خیابان ها می آیند، فریاد می زنند، فحش می دهند، شیشه ها را می شکنند و سطل های زباله را آتش می زنند. مخالف با ضعف‌های کشورند؛ ضعف ​​های مدیریتی، ضعف های اقتصادی و… نه، بنده به شما عرض می‌کنم عکس این قضیه است. این‌ها می‌خواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند.