خامنه‌ای: مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود
خامنه‌ای: مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود

خامنه‌ای: مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود؛ علی خامنه‌ای در واکنش به «جمع‌بندی» نهادهای امنیتی و نظامی در خصوص بازداشت اهل سنت زاهدان دستور داده است. مولوی عبدالحمید «نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود».

خامنه‌ای: مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود

در بخشی از بولتن محرمانه فارس، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران که توسط گروه هکری بلک‌ریوارد منتشر شده، آمده است که علی خامنه ای در واکنش به «جمع‌بندی» نهادهای امنیتی و نظامی در خصوص بازداشت اهل سنت زاهدان دستور داده است. مولوی عبدالحمید «نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود».

در این بولتن آمده است که علی خامنه‌ای به حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دستور داده است که «به مولوی عبدالحمید هشدار دهید… سیاست کلی نظام بر این است که فعلاً با مولوی عبدالحمید مدارا شود. نباید اقدامی شود که او دوباره خشمگین شود و اهل سنت را به خیابان‌ها فرابخواند.»

گروه هکر بلک‌ریوارد پس از هک کردن سایت و سامانه داخلی خبرگزاری فارس، به ده ها بولتن که در این خبرگزاری وابسته به سپاه تهیه شده، دست یافته و آن‌ها را منتشر کرد.

اعتراضات سراسری

همانطور که این گروه اعلام کرده است، این بولتن ها به صورت دوره ای زیر نظر عباس درویش توانگر، قائم‌مقام خبرگزاری فارس تهیه و با عنوان ” بولتن ویژه بیان” به دفتر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ارسال می شد.

این اعلامیه ها حاوی اطلاعات محرمانه در مورد موضوعات مختلف از جمله اعتراضات سراسری در پی مرگ مهسا امینی در بازداشت پلیس امنیت اخلاقی است.