شکیلا منفرد
حمله وحشیانه به شکیلا منفرد با چاقو و درب کنسرو در زندان

حمله وحشیانه به شکیلا منفرد با چاقو و درب کنسرو در زندان؛ یک منبع آگاه گزارش داد شکیلا منفرد محبوس در زندان قرچک ورامین در روزهای اخیر چندین بار با درب کنسرو و چاقو مورد حمله تعدادی از زندانیان و تهدید قرار گرفته است.

حمله وحشیانه به شکیلا منفرد با چاقو و درب کنسرو در زندان

شکیلا منفرد محبوس در زندان قرچک ورامین در روزهای اخیر چندین بار با درب کنسرو و چاقو مورد حمله تعدادی از زندانیان و تهدید قرار گرفته است.

شکیلا در اعتراض به این اقدامات وحشیانه و پاسخگو نبودن عوامل و مسئولان زندان دست به اعتصاب غذای تر و خشک زده و هم اکنون جان او اکنون در خطر جدی قرار دارد.

لازم به ذکر است این زندانی سیاسی که پیش از این از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهام «تبلیغ علیه نظام و توهین به مقدسات» به ۶ سال و ۴ ماه کار شاقه در جهاد کشاورزی محکوم شده بود. به تازگی نیز برای اتهام “عضویت در گروه‌های مخالف نظام” به ۲ سال و ۸ ماه حبس تعزیری و به اتهام “نشر اکاذیب” به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده است.

اعتصاب غذای شکیلا منفرد

خانم منفرد با وجود شرایط جسمانی نامساعد، در اعتراض به ادامه حملات و سوءقصدهای مکرر به جان خود که با تحریک مسئولان زندان و استفاده زندانیان انجام شده بود، اعتصاب غذای خود را اعلام کرد.