حمله وحشیانه با چاقو و قمه به بوکسور
حمله وحشیانه با چاقو و قمه به بوکسور پیشین تیم ملی!

حمله وحشیانه با چاقو و قمه به بوکسور پیشین تیم ملی؛ تعدادی ناشناس به ابوالفضل امینی قهرمان بوکس حمله کرده و و وی را با قمه و چاقو مورد ضرب و جرح قرار می دهند. در این درگیری که فیلم آن در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شد، انگشت این ورزشکار قطع شد و گردن و از ناحیه گردن و سر آسیب دید.

حمله با چاقو و قمه به بوکسور پیشین تیم ملی!

در جریان مشاجره با ابوالفضل امینی، بوکسور سابق تیم ملی ایران، چند جوان با چاقو، قمه و تبر در یکی از خیابان های شهر فردیس درگیر شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گفته مربی این بوکسور، در این درگیری که ویدئویی از آن در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده، انگشت این ورزشکار قطع شده و گردن و سر وی آسیب دیده است. امینی بازیکن سابق تیم ملی بوکس و دارنده چهار مدال طلای کشوری، یک نقره و یک برنز است.

ابوالفضل هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است

سعید کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با تایید این موضوع گفت: ابوالفضل امینی قهرمان بوکس تیم ملی کشور در روزهای گذشته مورد ضرب و شتم چند نفر قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است.

حسین ناصر خاکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: یکی از مهاجمان این ورزشکار بازداشت و پرونده قضایی نیز براس بررسی موضوع در این باره تشکیل شده است.