تهران
حمله ماموران به کسبه معترض در تهران!

ماموران به کسبه معترض در تهران حمله کردند

حمله ماموران به کسبه معترض در تهران!

همزمان با تجمع بازنشستگان و شهروندان در چند شهر ایران، جمعی از کسبه در محدوده سه‌راه امین حضور و چهارراه جمهوری تهران در اعتراض به افزایش بی‌ضابطه مالیات بخش خصوصی، دست از کار کشیده و دست به اعتصاب زدند.  گزارش ها حاکی از حمله نیروهای امنیتی به تجمعات است.

نیروهای امنیتی برای متفرق کردن کسبه معترض در سه‌راه امین‌حضور، علاوه بر حمله به تظاهرکنندگان، شیشه های برخی از مغازه ها را شکسته و پلاک خودروهای آنها را نیز برداشتند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، برخی از کسبه تهران از جمله صاحبان مغازه های محدود سه‌راه امین حضور و چهارراه جمهوری، شعارهایی مانند «مشکل ما حل نشه، تهران قیامت می‌شه» سر دادند.

در روزهای اخیر ماموران برخی از مغازه ها اين كسبه را به عنوان کالای خارجی قاچاق توقیف کردند.

جمعی از شهروندان تهرانی صبح یکشنبه مقابل اداره برق تهرانپارس تجمع کردند.

راهپیمایان شعارهای «آب، برق، زندگی حق مسلم ماست»، «ایران قانون نداره ما دنبال قانونیم» و «‌مرگ بر این دولت مردم‌فریب» سر دادند.

تجمع بازنشستگان

در همین حال، بازنشستگان به تجمعات خود در سراسر کشور در اعتراض به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگی پایین ادامه دادند و شعارهای ضد حکومت و شخص ابراهیم رئیسی سر دادند.

«حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون»، «فقط کف خیابان، ، به دست می یاد حقمون» و «‌دولت بی‌کفایت، کار از ما خوردن از تو» از شعارهای بازنشستگان بود.