حمله صداوسیما به علی کریمی؛ واكنش علی کریمی به مستند صداوسیما چیست؟
حمله صداوسیما به علی کریمی؛ واكنش علی کریمی به مستند صداوسیما چیست؟

واكنش علی کریمی به مستند صداوسیما: کاش شما هم پرخاشگر بودین ولی؛ متجاوز، قاتل، اختلاس‌گر،دزد و فاسد نبودین.

حمله صداوسیما به علی کریمی؛ واكنش علی کریمی به مستند صداوسیما چیست؟

علی کریمی فوتبالیست شناخته‌شده ایرانی در واکنش به مستندی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، در توئیتی نوشت: کاش شما هم پرخاشگر بودین ولی؛ متجاوز، قاتل، اختلاس‌گر،دزد و فاسد نبودین.

https://twitter.com/alikarimi_ak8/status/1608667313305432066?s=20&t=QgRiB6Ooz9p_M6iuGDBxuQ

در این قسمت از مستند که برخی از برخوردهای این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران از بازی‌های قدیمی او به‌صورت هدفمند انتخاب شده، سعی شد تصویری خشن از شخصیت او ارائه شود.

انتقاد علی کریمی از سرکوب خشونت آمیز و خونین اعتراضات مردمی در ماه های اخیر با واکنش تند مقامات جمهوری اسلامی مواجه شده است.

حمله صداوسیما به علی کریمی

«به بهانه آزادی» نام مستندی است که شب گذشته از صداوسیما پخش شد.در این فیلم مستند که که به علی کریمی تاخته، او را فردی ستیزه‌جو و پرخاشگر معرفی می کنند که به دلیل بی‌توجهی از محمود احمدی نژاد در یکی از تمرینات تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۰۶، انتخاب آمریکا برای سرمایه گذاری بوده است!

در این ویدئو به سابقه همراهی علی کریمی با معترضان با بستن دستبند سبز در سال ۸۸ هم اشاره شده است.

اما جالب اینجاست که در این مستند برای معرفی پرخاشگری‌های علی کریمی در فوتبال از تصاویری از یکی از کلیپ های قدیمی برنامه نود با صدای عادل فردوسی پور استفاده شده است.

این در حالی است که برنامه اسفند ۹۰ اسفند ۴ سال پیش تعطیل شد و عادل فردوسی پور مدت هاست که هیچ مسابقه ای را گزارش نکرده است.