حمله شوکه‌آور محافظ خواننده
حمله شوکه‌آور محافظ خواننده "سلام فرمانده" به سرباز راهور

حمله شوکه‌آور محافظ خواننده “سلام فرمانده” به سرباز راهور؛ رسانه‌های ایران از حمله با شوکر محافظ ابوذر روحی به یک سرباز راهنمایی و رانندگی و توهین‌های خواننده سرود حکومتی “سلام فرمانده” به این سرباز خبر داده‌اند.

حمله شوکه‌آور محافظ خواننده “سلام فرمانده” به سرباز راهور

مطابق اعتمادآنلاین، یک شکایت‌نامه منتشر شده است که این حادثه را برجسته می‌کند و اعلام می‌کند که این شکایت‌نامه به دست دادستان شهرستان مربوطه رسیده است، اما دادستان تمایلی به تشکیل پرونده در این خصوص نداشته است.

بر اساس مطالب شکایت‌نامه، صبح روز ۲۰ اردیبهشت، ابوذر روحی در حال حضور در یک مراسم “جشن تکلیف” دختران مدارس ابتدایی شهرستان شاهین‌شهر در مصلای این شهر بود که محافظ او با یک سرباز راهنمایی و رانندگی که در حال اجرای قوانین بود، درگیر شد.

علاوه بر حمله به این سرباز از سوی محافظ خواننده “سلام فرمانده”، ابوذر روحی نیز خودش در حین توهین به سرباز، او را تهدید کرده است.

ابوذر روحی قصد ورود به محدوده طرح ترافیکی را داشت

نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در تاریخ ۲۲ اردیبهشت، این درگیری را تأیید کرده و توضیح داده است که خودروی ابوذر روحی، مجری برنامه، قصد ورود به محدوده طرح ترافیکی را داشت و با مقاومت ماموران روبرو شده است.

به گزارش نیروی انتظامی، در پایان مراسم و در هنگام ترک محل، یکی از سرنشینان خودرو دوباره با راننده سرباز راهنمایی و رانندگی به اشتباه تصادف می‌دهد که با حضور عوامل انتظامی موجود در محل، مساله مدیریت می‌شود.