حمله سپاه به یک منطقه اسلام‌آباد غرب پس از کشته شدن یک بسیجی
حمله سپاه به یک منطقه اسلام‌آباد غرب پس از کشته شدن یک بسیجی

حمله سپاه به یک منطقه اسلام‌آباد غرب پس از کشته شدن یک بسیجی؛ حمله سپاه به یک منطقه اسلام‌آباد غرب پس از کشته شدن یک بسیجی؛ همچنین، در حالی که سپاه پاسداران اعلام کرده است که یکی از نیروهایش در جست‌وجوی “یک مظنون” کشته شده است، منابع حقوق بشر اعلام کرده‌اند که نیروهای سپاه در این عملیات به دنبال قاتلان یک بسیجی بوده‌اند.

حمله سپاه به یک منطقه اسلام‌آباد غرب پس از کشته شدن یک بسیجی

در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد، سپاه پاسداران استان کرمانشاه اعلام کرد که مهدی شاه‌ملکی، یکی از نیروهایش در “درگیری با فردی مظنون در شهرستان اسلام آبادغرب” کشته شده است.

در اطلاعیه‌ای که توسط سپاه “نبی اکرم” کرمانشاه صادر شده است، آمده است که این فرد همراه با تعدادی دیگر از نیروهای سپاه در شب سه‌شنبه به منظور دستگیری “یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام آبادغرب” اعزام شده بودند.

دو نیروی دیگر سپاه نیز به دلیل اصابت گلوله‌ها مجروح شده‌اند

سپاه پاسداران در توضیح خود از جزئیات دستگیری فرد مظنون به اتهام چه چیزی صراحت نکرده است. اما آنها اعلام کرده‌اند که به علاوه‌ی کشته شدن یکی از اعضای خود، دو نیروی دیگر سپاه نیز به دلیل اصابت گلوله‌ها مجروح شده‌اند. همچنین، سپاه پاسداران ادعا کرده است که “فرد مظنون دستگیر شده است.”

یک بسیجی در درگیری در کرمانشاه کشته شد

به گفته پایگاه خبری هه‌نگاو، که در حوزه اخبار حقوق بشری شهرهای کردنشین ایران فعالیت می‌کند، درگیری مذکور در روستای لُر، که تابعیت اسلام‌آبادغرب است، رخ داده است. این پایگاه خبری ادعا کرده است که درگیری برای بازداشت افرادی بوده که سپاه پاسداران ادعا کرده است که آنها سجاد امیری، یکی از نیروهای سپاه را به قتل رسانده‌اند.