حادثه وحشیانه: همسر زن ۴۰ ساله به قتل رسانده شد
حادثه وحشیانه: همسر زن ۴۰ ساله به قتل رسانده شد

رئیس پلیس آگاهی منطقه تهران بزرگ اعلام کرد که یک زن ۴۰ ساله در شمال غرب تهران توسط همسرش به قتل رسیده است.

حادثه وحشیانه: همسر زن ۴۰ ساله به قتل رسانده شد

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد که اواسط ماه مهر امسال، پس از وقوع یک جرم قتل در یک مسکن در شمال غرب استان تهران، این حادثه به پلیس آگاهی منطقه گزارش شد و تیم ماهر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مسئول بررسی این پرونده شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول، کارآگاهان با بررسی جسد، اثرات آسیب‌هایی را در ناحیه گلو، پهلو و قفسه سینه تشخیص دادند. سپس با معاینه محل جرم، متوجه شدند که اتاق به طور کامل به هم ریخته بود و وسایل منزل نیز تخریب شده بودند.

جزييات اين حادثه

در مرحله بعد، کارآگاهان با تحقیقاتی نیز از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود، اقدام به بررسی کردند. این فرد اعلام کرد: مقتول همسر برادر من می‌باشد و ساعتی پس از وقوع حادثه، برادرم به خانه من آمد و با اظهاراتی نسبت به ارتکاب قتل اعلام کرد که “همسرم را به قتل رسانده‌ام و فرزندانم را به تو امانت می‌دهم، زیرا قصد دارم فردی که با همسرم روابط نامشروع داشته را به قتل برسانم. پس از انجام این کار، خودم به پلیس معرفی می‌شوم” و سپس محل را ترک کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد که در مراحل بعدی، کارآگاهان با اجرای تحقیقات میدانی و جمع‌آوری اطلاعات، متوجه شدند که روز پس از وقوع جرم، قاتل به خیابانی در مرکز شهر تهران رفت و با یک فرد دیگر درگیر شد. در نتیجه این درگیری، قاتل با استفاده از چاقو، فرد دیگر را مجروح کرد. سپس توسط مأموران پلیس دستگیر شد و به منظور درمان مصدومیت‌هایش به بیمارستان منتقل شد.