جزییات سوء قصد احتمالی به مسیح علی‌نژاد!
جزییات سوء قصد احتمالی به مسیح علی‌نژاد!

جزییات سوء قصد احتمالی به مسیح علی‌نژاد؛ مردی مسلح به اسلحه کلاشینکف ای‌کی_۴۷ روز پنجشنبه در محوطه خانه مسیح علینژاد، فعال و روزنامه نگار منتقد جمهوری اسلامی دستگیر شد.

جزییات سوء قصد احتمالی به مسیح علی‌نژاد!

روز یکشنبه ۹مرداد، نیویورک پست به نقل از منابع آگاه و اسناد مربوط به شکایت فدرال گزارش داد که مظنون مردی ۲۳ ساله به نام خالد مهدی‌اف است.

بر اساس این گزارش، ماموران پلیس فدرال آمریکا از مظنون یک سلاح تهاجمی، یک ژورنال پر شده و بیش از هزار دلار پول نقد کشف و ضبط کرد که دو روز پس از کمین وی دستگیر شد.

وی در این شکایت صراحتاً به رابطه مظنون با خانم علی نژاد اشاره نکرده است. با این حال، گفته می شود که متهم بر روی یک “محل اقامتگاه” در محله نیویورک بروکلین تمرکز کرده است.

جزییات این حادثه

بر اساس اظهارات ماموران فدرال در این پرونده شکایتی، مهدی‌اف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با یک خودروی شاسی بلند خاکستری با پلاک ایلینویز در مقابل منزل مذکور مشاهده شده و در یک مورد سعی کرده درب منزلی را که در آن بوده باز کند. ماشین پارک شده بود.

روز پنجشنبه، ماموران پلیس نیویورک مهدی‌اف را پس از عبور از یک ایست بازرسی دستگیر کردند و پس از اینکه متوجه شدند بدون گواهینامه رانندگی می کند، او را دستگیر کردند.

به گزارش نیویورک پست، مظنون ابتدا ادعا کرد که خودرو را قرض گرفته و از محتویات آن از جمله اسلحه و چمدان و یک کیف پول بی اطلاع بوده است، اما بعداً اعتراف کرد که دلیل حضورش در محله بروکلین «به دنبال شخصی» بوده است.