جزييات تازه درباره
جزييات تازه درباره "متهم اصلی" قتل مهرجویی و محمدی‌فر

رئیس کل دادگستری استان البرز، در تاریخ یکم آبان، اعلام کرد که متهم اصلی در جرم قتل داریوش مهرجویی و وحیده محممی‌فر، در یک زمانی که در باغ ویلا حاضر بودند، داریوش مهرجویی بوده است.

جزييات تازه درباره “متهم اصلی” قتل مهرجویی و محمدی‌فر

حسین فاضلی هریکندی افزود که این انسان به منظور انتقام، به ارتکاب این جرم پرداخته و از این دست‌کشی به خودبه عنوان یک علت انتقامی اشاره نمود. علاوه بر این، معلوم شده است که او به دلیل مسائل مالی و ادعای داشتن طلبی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از مرحوم، این کینه را پرورش داده و اقدام به انتقام جانی نموده است.

آقای فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه در ابتدا “۲۰ نفر” به عنوان “مظنونین احتمالی” بازداشت شدند، اعلام کرد که سه نفر از این ۲۰ نفر به عنوان “متهمان اصلی پرونده” در اوایل بازداشت‌شدن این افراد شناخته شده بودند. پس از ساعت‌ها بازجویی، این سه نفر به وقوع جرم و حضور فرد چهارم در پرونده اقرار کردند.

در شب واقعه، چهار نفر در محل جنایت حاضر بودند

وی در ادامه با اشاره به حقیقتی دیگر از شب حادثه خبر داد و افزود: “در شب واقعه، چهار نفر در محل جنایت حاضر بودند، و نفر چهارم از جمله اسباب سرقتی چون چاقو و گوشی‌های تلفن همراه را در اختیار داشت. پس از دستگیری این فرد، تحقیقات بیشتری انجام گرفت و سرنخ‌های موجود در پرونده کامل‌تر و ابعاد تحقیقات گسترش یافت.”