تیم ملی ایران

تاریخ مسابقات تیم ملی ایران با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی)، به عنوان بخشی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا اعلام شد.

روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت، فدراسیون فوتبال بحرین نامه رسمی خود را از همتای بین المللی خود دریافت کرد که در آن تاریخ بازی های گروه C که شامل تیم ملی ایران است تعیین شده است.

طبق آژانس های خبری، کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بخشی از بازی های مقدماتی دو مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا، تاریخ مسابقات گروه سوم را تعیین کرده است.

  • مسابقات گروه سوم از ۱۳ تا ۲۵ خرداد

سه‌شنبه، ۳ خرداد: ایران با هنگ کنگ در ورزشگاه المحرق ساعت ۱۹:۰۰ بازی می کند، در حالی که  بحرین با کامبوج در ورزشگاه ملی “ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی” ساعت ۲۱:۰۰ بازی می کند.

دوشنبه، ۱۷ خرداد: تیم ملی عراق با کامبوج در ورزشگاه المحرق ساعت ۱۹:۰۰ بازی می کند و تیم ملی بحرین در ورزشگاه ملی با ایران ساعت ۲۱:۰۰ بازی می کند.

جمعه، ۲۱ خرداد: تیم ملی کامبوج با ایران در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی ساعت ۱۹:۰۰ بازی می کند، در حالی که تیم ملی هنگ کنگ با عراق  در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی ساعت ۲۱:۰۰ بازی می کند.

سه‌شنبه، ۲۵ خرداد: بحرین با هنگ کنگ در ورزشگاه ملی ساعت ۱۹:۰۰ بازی می کند و ایران با عراق در ورزشگاه المحرق ساعت ۲۱:۰۰ بازی می کند.