تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

مطابق گزارش، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه ۶-۰ در مصاف با تیم ژاپن، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. این پیروزی برای تیم ایران سومین قهرمانی در تاریخ این رقابت‌ها بود. در این مسابقه، تیم قهرمان با توانایی خود توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

بازیکنان علی میرشکاری با دو گل، موحد محمدپور، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری و تاکومی یوساتو (به خودی گل)، گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

https://www.aparat.com/v/JaZ6m

این رقابت‌ها به عنوان مسابقات ورودی به جام جهانی ۲۰۲۳ در دوبی برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم، یعنی ایران، ژاپن و عمان، به جام جهانی صعود کردند. جام جهانی ساحلی در خلیج فارس برگزار می‌شود و توسط امارات میزبانی می‌شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، با پیروزی‌های پشت سر هم در مرحله گروهی، توانست به عنوان صدرنشین گروه ب، در مراحل بعدی به مصاف حریفان خود بروید. این تیم با برتری ۱۴-۵ مقابل مالزی، پیروزی ۱۱-۲ بر ازبکستان و ۷-۲ در برابر امارات، صدرنشینی بی چون و چرا را در دست داشت.

تیم ملی ایران با پیروزی مقابل برزیل در فینال به قهرمانی دست یافت

تیم شاگردان علی نادری با برتری ۱۰-۰ مقابل بحرین در مرحله یک چهارم نهایی و ۶-۳ علیه عمان در نیمه نهایی، به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کردند. در دیدار تدارکاتی قبل از رقابت‌های اصلی، تیم ایران نیز در برابر عمان شکست خورده بود.

تیم ملی ژاپن نیز با برد در برابر کویت در مرحله یک چهارم نهایی و امارات در نیمه نهایی، به فینال دست یافت. در جام بین قاره‌ای گذشته که در امارات برگزار شد، تیم ملی ایران با پیروزی مقابل برزیل در فینال به قهرمانی دست یافت و در بازی با ژاپن، با نتیجه ۳-۳ مساوی شد و در وقت اضافه توانست به برتری دست یابد.