نیروی انتظامی پلیس

رسانه های خبری گزارش دادند که افراد مسلح مأموران نیروی انتظامی پلیس را در  مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خیابان طالقانی در تهران شلیک کردند.

“جام‌جم آنلاین” گزارشی را منتشر کرد که در آن وی این حادثه را تأیید کرد و اعلام کرد که یکی از مجروحان در تهران جانشین رییس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران است.

گزارش این وب سایت همچنین اضافه کرد که جانشین رییس مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت و بقیه مجروحان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

رسانه های رسمی جمهوری اسلامی فاش کرده بودند که سه مامور نیروی انتظامی توسط افراد مسلح در خیابان طالبانی در تهران مورد حمله قرار گرفتند و عاملان این حمله دستگیر شدند. اما نیروهای امنیتی هویت و جزئیات دستگیری آنها را ذکر نکردند.

این در حالی که یک منبع آگاهی اظهار داشت: «در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان نموده است».

این منبع آگاه همچنین افزود که در این حادثه دو نفر از نیروی انتظامی پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

تاكنون هیچ گزارشی در مورد سلامتی اين سه مامور ناجا  گزارش نشده است. اما اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.