تظاهرات گسترده مردم مهاباد
تظاهرات گسترده مردم مهاباد

تظاهرات شبانه روز چهارشنبه ۱۸ آبان در مناطق مختلف تهران و تعدادی از شهرهای ایران از جمله مشهد، اراک، سنندج و مهاباد برگزار شد.

تظاهرات گسترده مردم مهاباد

تصاویر ویدئویی حاکی از تحویل جسد فایق مام قادری شامگاه چهارشنبه به خانواده وی در مهاباد بود. و جمعیت کثیری از شهروندان مهابادی در مراسم خاکسپاری شبانه وی شرکت کردند.

تشییع پیکر فایق مام قادری در مهاباد

شهروند فایق مام قادری اهل شهرستان مهاباد که ۲۳ مهرماه توسط نیروهای سپاه پاسداران به شدت مجروح شده بود، پس از گذراندن ۲۵ روز در کما، روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه در بیمارستان ارومیه درگذشت. و پیکر وی در میان استقبال گسترده شهروندان به مهاباد تحویل داده شد.

پیکر فایق مام‌قادری شامگاه چهارشنبه از ارومیه وارد مهاباد شد و جمعیت زیادی از مردم مهاباد به استقبال پیکر وی در خیابان ها رفتند و تظاهرات اعتراضی ترتیب دادند.

مردم مهاباد با استقبال از پیکر فائق مام قادری، شعارهای “مادر برای فرزندت گریه نکن، قول می‌دهیم انتقامش را بگیریم” و “شهید نمی میرد” سر می دهند.

درگیری در قهدریجان

ویدئویی که از وقایع شامگاه چهارشنبه ۱۸ آبان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، درگیری خشونت آمیز معترضان و نیروهای حکومتی در شهر قهدريجان در استان اصفهان را نشان می دهد.

تصاویری از ادامه تجمع و اعتراضات شبانه در بندرعباس نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد.