شهاب الدین عزیزی خادم
تحریم‌ها مهمترین دلیل عدم خرید سیستم VAR است!

شهاب الدین عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: “ما برای استفاده از این فناوری مشکل مالی نداریم ، اما مشکل اصلی تحریم ها است.”

تحریم‌ها مهمترین دلیل عدم خرید سیستم VAR است!

تحریم‌ها مهمترین دلیل عدم خرید سیستم VAR؛ شهاب الدین عزیزی خادم ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی سیستم کمک داور ویدئویی(VAR)در فوتبال ایران گفت: “ما برای استفاده از این فناوری مشکل مالی نداریم ، اما مشکل اصلی تحریم ها است.”

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تأکید کرد: با توجه به اینکه روند استفاده از فناوری VAR فرآیندی طولانی مدت است و مرحله به مرحله زیر نظر فیفا در حال انجام است ، ما به زمان نیاز داریم و باید نظرات واقع بینانه باشد و ایجاد توقع بیهوده نداشته باشیم . .

علی دایی: من بدون خداداد، باقری و کریمی کاری از دستم بر نمی آمد

علی دایی ، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آمار فوق‌العاده گلزنی در صحنه ملی ، در مصاحبه با سایت طرفداری تأیید کرد: بدون همبازیانم مانند خداداد عزیزی، کریم باقری و علی کریمی نمی توانم کاری از دستم بر نمی‌آمد و علی دایی نمی‌شدم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد فوتبال گفت: “فوتبال بخشی از زندگی ماست ، اما همه چیز در زندگی ما فوتبال نیست.” این یک مثل معروف است که عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. این باعث بهبود زندگی خانوادگی من شد و در امور اقتصادی پیشرفت خوبی داشتم.