وریا غفوری
تجمع هواداران استقلال در حمایت از وریا غفوری

تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به عدم تمدید قرارداد وریا غفوری
مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

تجمع هواداران استقلال در حمایت از وریا غفوری

در حالی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود هستند، مدیران این باشگاه تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده اند و ادامه حضور وریا در استقلال را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که وریا در حالی که مسئولان باشگاه استقلال مشغول جذب مربی جدید برای جایگزینی فرهاد مجیدی بودند، دلخوری خود را از عدم تماس باشگاه با او برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

اما تعدادی از هواداران تيم آبی پوش پایتخت که به شدت به این موضوع و همچنین عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات معترض بودند، امروز مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و شعارهایی را خطاب به مدیرعامل استقلال سر دادند.

جدایی ناخواسته وریا غفوری از استقلال مهمترین خبر ورزشی سه شنبه ۷ تیرماه بود که رسانه رسمی ایران به آن اشاره ای نکرد اما در واکنش های مردمی در شبکه های اجتماعی دلایل احتمالی از جمله اعتراضات اجتماعی و سیاسی وی مطرح شد.

حمايت فعالان توییتر از وريا غفورى

و روز گذشته اعلام شد که قرارداد وریا غفوری با استقلال در پایان فصل گذشته به پایان رسیده است اما با او که کاپیتان فصل گذشته نیز بود برای تمدید قرارداد تماسی گرفته نشد.

این در حالی است که این بازیکن ۳۴ ساله که شش سال پیش پس از جدایی از سپاهان به جمع آبی‌پوشان تهران پیوسته بود و کسب عنوان قهرمانی جام حدفی و لیگ برتر فوتبال را هم در سابقه‌اش داشت، بارها اعلام کرده که تمایلی به جدایی از استقلال هم ندارد.

هواداران تیم فوتبال استقلال به عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال اعتراض كردند، و هشتگ «وریا تنها نیست» در توییتر فارسی ترند شد.