بادان
تجمع شبانه مردم آبادان با شعار" ما اشتباه کردیم که انقلاب کردیم"

تجمع شبانه مردم آبادان؛ صدها نفر از اهالی آبادان شبانه تظاهرات کردند و علاوه بر سردادن شعارهای ضد دولتی، علیه پیمانکار پروژه ساختمان پایتخت تخریب شده شعار دادند و در شعارهای خود ادعای مرگ وی را نیز زیر سوال بردند.

تجمع شبانه مردم آبادان با شعار” ما اشتباه کردیم که انقلاب کردیم”

گزارش ها از آبادان حاکی از آن است که مردم این شهر شامگاه چهارشنبه چهارم خردادماه در اعتراض به عدم رسیدگی به افراد زیر آوار برج فروریخته شهر تجمع گسترده ای ترتیب دادند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، بخش‌های زیادی از برج بزرگ متروپلیس در دوم خرداد فروریخت و ۱۶ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. بنا بر گزارش ها، ده ها نفر هنوز زیر آوار باشند.

برخی از کاربران گفتند که بوى اجساد ازمحل حادثه به مشام می‌رسد.

راهپیمایی گسترده مردم آبادان

در ویدئوهایی که از راهپیمایی چهارشنبه شب در آبادان منتشر شد، ساکنان این شهر علیه مقامات محلی و سیاست های جمهوری اسلامی شعار سر دادند.

معترضان در یکی از ویدئوها شعار می دادند كه: «دشمن ما همین‌جاست/ دروغ می‌گن آمریکاست».

او در ویدئویی دیگر شعار «عبدالباقی نمرده / دروغه، دروغه» را شنید. معترضان به سازنده و مالک برج متروپلیس اشاره می کنند که ابتدا از سوی مقامات قضایی استان خوزستان اعلام شد که وی بازداشت شده است اما بعداً یکی از کشته شدگان ریزش برج معرفی شد.

طی دو روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از سرنوشت آقای عبدالباقی منتشر شد و برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از زنده بودن وی خبر دادند.