بولتن محرمانه فارس؛ سند استیصال حکومت در مقابل خیزش انقلابی
بولتن محرمانه فارس؛ سند استیصال حکومت در مقابل خیزش انقلابی

بولتن محرمانه فارس؛ خبرگزاری فارس يک بولتن سری برای حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران تهیه کرده که در آن از علی خامنه‌ای نقل شده اعتراض‌ها به زودی تمام نمی‌شود.

بولتن محرمانه فارس؛ سند استیصال حکومت در مقابل خیزش انقلابی

خبرگزاری فارس يک بولتن سری برای حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران تهیه کرده که در آن از علی خامنه‌ای نقل شده اعتراض‌ها به زودی تمام نمی‌شود.

این بولتن محرمانه در نتیجه هک کردن خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران توسط گروه هکر بلک ریورد فاش شد.

خامنه‌ای: نظام در جنگ رسانه‌ای عقب افتاده است

اما در بولتن سری ۱۲۳ صفحه‌ای که تنها در یک نسخه برای سلامی تهیه شده است، رهبر جمهوری اسلامی قبل از تهیه بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، ایران بر عقب ماندگی نظام در جنگ رسانه‌ای تاکید کرده است.

وی و تهیه کنندگان بولتن همچنین با ابراز نگرانی از اینکه مردم ایران باور ندارند دشمن خارجی در اعتراضات دست داشته باشد، تاکید کردند که باید کاری کرد که مردم باور کنند این اعتراضات کار خارجی‌ها است.

در بولتن سری فارس براى حسین سلامی، خامنه‌ای در ماجرای کشتار زاهدان، رئیس دولت سیزدهم و دبیر شورای عالی امنیت ملی را به کم‌کاری متهم کرد.

همچنین نقل قول‌هایی از رهبر جمهوری اسلامی در بولتن آمده که حکایت از نگرانی ایشان از ناکارآمدی دستگاه سرکوب دارد. غلامعلی حداد عادل، پدر همسر مجتبی خامنه ای به خامنه ای گفت که فقط جمعیت زیادی می توانند اعتراض‌ها را جمع کند و به نظر او بسیج ضعیف و توانش را ندارد.