بهاره هدایت به بیمارستان منتقل شد
بهاره هدایت به بیمارستان منتقل شد

زهرا مینویی، وکیل بهاره هدایت، که در زندان اوین به سر می‌برد، اعلام کرد که موکلش به بیمارستان منتقل شده است.

بهاره هدایت به بیمارستان منتقل شد

زهرا مینویی، وکیل بهاره هدایت و فعال سیاسی که در زندان به اعتقال افتاده بود، اعلام کرد که موکلش از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است.

مطابق با نوشته‌ی زهرا مینویی در شبکه ایکس، خانواده بهاره هدایت به او خبر داده‌اند که در روز سیزدهم از اعتصاب غذا و به علت وخامت حالش، از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است. این اعتصاب غذا توسط خانم هدایت از تاریخ ۹ شهریور آغاز شده بود و در پی جان‌باختن جواد روحی، یکی از زندانیان معترض به اجرا درآمده بود.

درخواست‌ها برای قطع اعتصاب غذا

بعد از افزایش درخواست‌ها برای قطع اعتصاب غذا، بهاره هدایت در پیامی که روز شنبه ۱۸ شهریور در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، تأکید کرد که از تصمیمش برای “ادامه اعتصاب غذا” پایبند است.

در روزهای اخیر، وکیل بهاره هدایت از کاهش وزن شدید او نیز خبر داده بود. این نشان‌دهنده نگرانی جدی در مورد وضعیت بهاره هدایت و تأثیر اعتصاب غذا بر سلامتی او است.

هدایت در ۱۶ فروردین ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ به دانشکده امور اقتصاد دانشگاه تهران وارد شد و در سال ۱۳۸۴ کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت دانشجویان را راه اندازی کرد و اولین دبیر این کمیسون شد. او بعدها سخنگوی این کمیسیون هم شد.