کرونا
بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا در محوطه بیمارستان مسیح دانشوری

بر اساس گزارش دریافتی ، بیش از 100 بیمار بدحال مبتلا به بیماری کرونا که با استفاده از کپسول اکسیژن تنفس می کنند در زیر داربست‌های محوطه بیمارستان مسیح دانشوری در بیمارستان بستری می شوند و بقیه بیماران در حیاط بیمارستان قدم می زنند.

بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا در محوطه بیمارستان مسیح دانشوری

بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا در محوطه بیمارستان مسیح دانشوری، بیش از 100 بیمار بدحال مبتلا به بیماری کرونا که با استفاده از کپسول اکسیژن تنفس می کنند در زیر داربست‌های محوطه بیمارستان مسیح دانشوری در بیمارستان بستری می شوند

بر اساس این گزارش ، پس از ارجاع بیماران ، معاینات اولیه آنها انجام شد و پس از تکمیل ظرفیت بیمارستان مسیح دانشوری و عدم وجود تخت خالی ، بیماران به بیمارستانهای دیگر ارجاع داده شدند.

من امروز مادرم رو از دست دادم… خدا لعنت‌تون کنه!

یکی از هموطنان که مادرش را بر اثر کرونا از دست داده، می گوید؛ «من امروز مادرم رو از دست دادم… خدا لعنت‌تون کنه، نوبت ما هم خواهد رسید…»

افزایش ۲.۵ برابری مرگ و میر در پیک پنجم

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا در تهران با اشاره به افزایش 2.5 برابری مرگ و میر ناشی از کرونا در “پیک پنجم” ، گفت: تاکنون 40 هزار نفر بر اثر این بیماری در تهران جان خود را از دست داده اند.

سعید خال شنبه ، به ايسنا گفت که از 18 ماه گذشته ، یعنی از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران ، 40 درصد از قربانیان کرونا در کشور در این آرامستان دفن شده اند.

آقای خال تعداد قربانیان کرونا در تاریخ این آرامستان را “بی سابقه” و حتی بیشتر از زمان جنگ ایران و عراق توصیف کرد و گفت که بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا به اصطلاح “. موج پنجم ”آخرین.و این آمار به بیش از 200 مورد در روز رسید و “روزهای ملتهب” همچنان ادامه دارد.