بازسازی صحنه جرم: پرونده قتل مهرجویی و محمدی‌فر
بازسازی صحنه جرم: پرونده قتل مهرجویی و محمدی‌فر

در عصر و شامگاه پنج‌شنبه، مقام‌های امنیتی برخی از تدابیر امنیتی سختگیرانه را اجرا کرده و در خانه یک کارگردان بزرگ سینمای ایران در شهرک زیباشهر، چهار متهم را به بازسازی صحنه جرم دعوت کردند.

بازسازی صحنه جرم: پرونده قتل مهرجویی و محمدی‌فر

در جریان “بازسازی صحنه جرم” که با حضور گسترده نیروهای یگان ویژه در شهرک زیبادشت همراه بود، و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سایت جنایی و همچنین سایت خبری روزنامه شرق، تنها به خبرنگاران صداوسیما اجازه حضور در جریان بازسازی صحنه جرم داده شد.

در این گزارش آمده که نیروهای یگان ویژه با “گونی آبی رنگی اطراف خانه داریوش مهرجویی” و “تمامی منافذی که ممکن بود به خانه دید داشته باشند” را پوشانده بودند، و پس از آن “چهار متهم در ماشین‌های سیاه رنگ و با شیشه دودی نوپو” به این خانه منتقل شدند.

در ویدیوهای منتشر شده، خودروهای نیروهای ویژه تحت فرماندهی نیروهای انتظامی با شیشه‌های دودی دیده می‌شوند که در میان تدابیر امنیتی شدید وارد شهرک زیبادشت می‌شوند. سپس وارد محوطه خانه و قتلگاه داریوش مهرجویی و همسرش وحیدی محمدی‌فر می‌شوند.

سایت خبری شرق تاکید کرد که “نیروهای نوپو به طور کامل شهرک زیبادشت را تحت کنترل داشته‌اند” و “منتظر ماندند تا هوا کاملا تاریک شود و سپس بازسازی صحنه جرم را آغاز کردند.”

علت قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر

سخنگوی فراجا در بخشی از اظهارات شامگاه پنج‌شنبه خود اعلام کرد که “علت قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، بر اساس ادعای قاتلان تا کنون، اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمین در اختیار قوه قضائیه قرار دارد.”