بازداشت افراد به اتهام قصد 'انفجار' در محل دفن قاسم سلیمانی
بازداشت افراد به اتهام قصد 'انفجار' در محل دفن قاسم سلیمانی

بازداشت افراد به اتهام قصد ‘انفجار’ در محل دفن قاسم سلیمانی؛ وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده است که چند نفر به اتهام داشتن قصد انفجار، از جمله در محل دفن قاسم سلیمانی، دستگیر شده‌اند. همچنین، این وزارتخانه اعلام کرده است که از این افراد ۴۳ بمب کشف و ضبط کرده است.

بازداشت افراد به اتهام قصد ‘انفجار’ در محل دفن قاسم سلیمانی

دوم مرداد، روز دوشنبه، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که توانسته است اعضای یک گروه مجرمانه را شناسایی و دستگیر کند. این باند قصد داشتند در شش استان کشور حملاتی با هدف تخریب آسیب رسانی به اهداف مختلف اجرا کنند.

دوم مرداد، روز دوشنبه، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که توانسته است یک گروه تروریستی-صهیونیستی را شناسایی و دستگیر کند. این گروه متهم به برنامه‌ریزی خرابکاری در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران بوده است. بر اساس وزارت اطلاعات، این باند از سوی اسرائیل حمایت مالی و تجهیزاتی داشته است.

باند کشف‌شده از جمله هدف داشت آرامگاه قاسم سلیمانی، فرمانده کشته‌شده نیروی قدس سپاه در استان کرمان، مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز را منفجر کند.

وزارت اطلاعات ۴۳ بمب را کشف و ضبط کرده است

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده است که از این باند تروریستی-صهیونیستی ۴۳ بمب را کشف و ضبط کرده است. به ظهارات این وزارتخانه، افراد دستگیر شده پیش از آغاز عملیات خود، به عنوان اقدامات آزمایشی، سلسله عملیات ایذایی را انجام داده بودند و فیلم‌ها را به منظور اثبات توان خود در انجام این نوع تحرکات برای رسانه‌های واقع در آمریکا و اروپا ارسال کرده بودند.