انگیزه عجیب زن جوان از ربودن دختران
انگیزه عجیب زن جوان از ربودن دختران

انگیزه عجیب زن جوان از ربودن دختران؛ چهاردهم بهمن ماه سال جاری هنگامی که زنی به همراه نوه ۶ساله خود به نام نرگس برای اقامه نماز به مسجد محله رفته بود، زنی جوان به آنها نزدیک شد و به بهانه دادن غذای نذری دختربچه‌ ۶ساله را ربود و با خود برد. مادربزرگ که در پایان نماز متوجه ناپدید شدن نوه اش شده بود به پلیس آگاهی اطلاع داد و تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن کودک ربوده شده آغاز کردند.

انگیزه عجیب زن جوان از ربودن دختران

رباینده دختر در جریان تحقیقات با تلفن مادر نرگس تماس گرفت و گفت که او حاضر است دخترشان را به مبلغ ۵۰میلیون تومان به آنها تحویل دهد. او تهدید کرد که اگر پلیس موضوع را باز کند، جان نرگس جوان در خطر خواهد بود.

در ادامه تحقیقات، ماموران توانستند رد پای کودک ربوده شده را در پارکی در جنوب شرق تهران پیدا کنند. اطراف پارک را محاصره کردند و در حالی که چند ساعت از ربوده شدن دخترک می گذشت، آدم ربا با دیدن پلیس در اطراف پارک، کودک ۶ساله را در گوشه ای رها کرد و متواری شد.

انگیزه اصلی‌ات از ربودن دختربچه‌ها چه بود؟

زن جوان ۳۸ ساله و دارای سابقه کلاهبرداری و سرقت است. او دو کودک را به بهانه تهیه غذا به آنها ربوده و پس از دزدیدن طلاهایشان آنها را رها کرده است اما حالا در ادعایی عجیب می گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.

می خواستم بچه داشتم باشم و برایش مادر شوم. سالها آرزوی مادر شدن را داشتم و هرگز نتوانستم به آرزوی خود برسم.

وقتی دیدم خواهرانم و همسران برادرم بچه دار می شوند،حسرت می‌خوردم و با خودم گفتم چرا من جای آنها نیستم.

هر وقت می دیدم بچه هایشان را با شوق به باغ می برند ناراحت می شدم چون نه خانواده ای مثل آنها دارم و نه بچه دار می شوم.

این باعث شد که به بهانه سرو غذا بچه ها را با خودم به پارک ببرم. چند ساعتی را با آنها گذراندم و تصور کردم که من مادرشان هستم و نقش مادر را بازی می کردم.