رئیس کل سازمان نظام پرستاری
انتقاد تند رئیس کل سازمان نظام پرستاری از ابراهیم رئیسی

رئیس کل سازمان نظام پرستاری: ابراهیم رئیسی خدمات کادر درمانی در ایران در زمان بحران کرونا را «کم‌انگاری» کرده و آنان را «تحقیر» می‌کند.

انتقاد تند رئیس کل سازمان نظام پرستاری از ابراهیم رئیسی

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با انتقاد شدید از رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت که ابراهیم رئیسی خدمات کادر پزشکی در ایران را در دوران بحران کرونا «کم انگاری» و «تحقیر» کرده است.

ابراهیم رئیسی در نماهنگی از سخنان خود در روز ۲۸ خرداد می گوید: «به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان زنگ زدم، تلفنی خسته نباشید بگویم، به من گفت فلانی! اتفاقی که افتاده از خود موضوع کرونا مهمتر است.

بسیجیان، جهادی و انقلابی‌ها (در روزهای کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دادند که چگونه باید برای مردم کار کنند.
محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری روز سه شنبه ۳۰ خرداد در بیانیه ای خطاب به ابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان غلط زیادی کرده است.

بیشترین قربانیان کادر پزشکی بر اثر کرونا در استان گیلان بوده است

وی افزود: این حق مدافعین سلامت نبود که رئیس دانشگاه که در دوران کرونا ناشناخته بود و اکنون بدترین شکل ممکن مدیریت را در مجموعه خود دارد، این‌چنین خدمات و رشادت‌های مدافعین سلامت را کم‌انگاری و تحقیر کند».”.

در این بیانیه، ابراهیم رئیسی، رئیس سازمان نظام پرستاری یادآور شد: طی «دو سال و صد روز» بحران کرونا، «بیش از ۳۰۰» پرستار، پزشک و پیراپزشک ایرانی برای ارائه خدمات پزشکی جان خود برای رساندن خدمات درمانی به بیماران از دست دادند که ۱۵۹ نفر از آن‌ها پرستار بودند.

آقای میرزابيگی تایید کرد که بیشترین قربانیان کادر پزشکی بر اثر کرونا در استان گیلان بوده است.