امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد
امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد

بر اساس گزارشات رسانه‌های داخلی، در شب شنبه ۱۱ آذر، امیرحسین مقصودلو، خواننده مشهور به نام هنری “امیر تتلو”، در ترکیه بازداشت شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس ترکیه او را به دلیل شکایت کنسولگری ایران در استانبول دستگیر کرده و سپس به مراکز بازداشت منتقل کرده است.

امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد

به گزارش‌های ایلنا و روزنامه‌های داخلی ایران، اتهامات مطرح شده علیه امیر تتلو، خواننده پاپ، شامل “فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری ایران در استانبول” می‌شود. اطلاعات نشان می‌دهد که دادستان استانبول قرار است امروز یک‌شنبه، ۱۲ آذر، درباره تعداد روزهای بازداشت این خواننده رأی صادر کند.

به گزارش روزنامه “وقت صبح” که از گرداننده کانال تتلو در یوتیوب نقل قول کرده است، اظهارات این گرداننده بیانگر این است که با توجه به شکایت مطرح شده در برابر امیر تتلو، او به راحتی به ایران بازگردانده نمی‌شود و برای او باید یک دادگاه برگزار شود. ویدئوهای منتشر شده از امیر تتلو نیز نشان‌دهنده حضور او در فرودگاه بوده و برخی منابع اظهار کرده‌اند که این حضور به معنای قصد بازگشت به ایران است.

اینستاگرام حساب کاربری امیر تتلو را بست

در اردیبهشت ۱۳۹۹، شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب کاربری امیر تتلو را بست. این اتفاق در پی اظهارات این خواننده که ساکن ترکیه است و در چند استوری اعلام کرده بود که قصد دارد “حرم‌سرای سلطان” راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواسته بود که به “حرمسرای” او بپیوندند.