افشای سند بسيار محرمانه/ دليل بازجویی ۳نفر در
افشای سند بسيار محرمانه/ دليل بازجویی ۳نفر در "بیت رهبری"؟

بازجویی ۳نفر در “بیت رهبری”؛ به گزارش ایران اینترنشنال و بر اساس جلساتی که بین فرماندهان سپاه پاسداران و علی خامنه‌ای، رهبر ایران برگزار شده، سه نفر به اتهام افشای اسناد حاوی اطلاعات مربوط به بیت رهبری، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.

دليل بازجویی ۳نفر در “بیت رهبری”؟

به گفته کانال تلگرامی وقت آزادی، سازمان‌های حفاظتی در دیگر سازمان‌های اطلاعاتی نیز در جستجوی افرادی هستند که در انتشار این اسناد نقش داشته‌اند و گزارش‌هایی از بازجویی افراد در دستگاه‌های اطلاعاتی دیگر نیز به دست آمده است.

به گفته سندی منتشر شده، در جلسات مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی با حضور علی خامنه‌ای، فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات ارشد نظام، بحث‌هایی در مورد ریزش نیروهای درون حکومت صورت گرفته و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرده که طرح یک حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای به خنثی شدن رسیده است.

ریزش شدید نیروها در سپاه و بسیج

به گزارشی که از جلسه محرمانه ای در دفتر رهبر جمهوری اسلامی برگزار شده بود، که نخستین بار توسط کانال تلگرام “وقت آزادی” منتشر شد، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و مقام‌های امنیتی با اعتراف به ریزش شدید نیروها در سپاه و بسیج، اعلام کردند که مهار خیزش انقلابی مردم علیه رژیم ایران بسیار سخت شده و امکان فروپاشی وجود دارد.

به گفته سند منتشر شده، تعداد زیادی از فرماندهان سپاه در این جلسه، کشور را درگیر مشکلات شدید اقتصادی دانست.