بابک
افشای جزئیات اولین فایل صوتی مادر بابک و آرزو خرمدین از زندان

 اولین فایل صوتی مادر بابک، مادر بابک و آرزو خرمدین که هم اکنون زندانی است ، در یک پیام صوتی گفتند که وی سالهاى طولانى توسط شوهرش اکبر خرمدین مورد آزار و اذیت وتجاوز قرار گرفته است.

جزئیات اولین فایل صوتی مادر بابک و آرزو خرمدین

وی همچنین به عنوان نخستین پیام عمومی خود به چند دهه رفتارهای خوفناک همسر خود اشاره کرد و شایعات قبلی درباره آزار و اذیت جنسی و تجاوز به دخترشآرزو خرمدین را تایید کرد.

این شهروند همچنین از بدرفتاری با سایر زندانیان داخل بخش مشاوره 2 زندان قرچک ورامین (شهرری) خبر داد. که باعث شد وضعیت زندان و تحمل دشواری آن را دو چندان کند.

گفته می شود این زندانی علی رغم کهولت سن ، توسط زندانیان دیگر مجبور به خوابیدن روی زمین شده و همچنین از آزار و اذیت لفظی و زورگویی برخی زندانیان رنج می برد.

تکه‌های بدن یک مرد در سطل آشغال پیدا شد!

اخیراً ، قتل بابک خرمدین ، ​​خواهر و دامادشان آنها ، در صدر خبرها قرار گرفت و ماجرا از این قرار بود که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ، تکه‌های بدن یک مرد در سطل آشغال پیدا شد.

خبر کشف جسد در رسانه ها منتشر شد و ساعتی بعد مشخص شد که جسد مثله شده متعلق به کارگردان فیلم بابک خرمدین است.

زمانی که کارگر ضایعاتی، محل کشف جسد مثله شده را به مأموران پلیس نشان داد ، پلیس با بررسی دوربین های مداربسته توانستند وسیله نقلیه ای را که در آن جسد گرفته شده بود شناسایی کنند و صاحب خودرو ، اکبر خرمدین ، پدر “بابک”، به منزل آنها رفته و در حمام خانه با لکه‌های خون مواجه شدند، مأموران پدر و مادر بابک را به عنوان اولین مظنونان قتل بازداشت کردند.