قالیباف
افشاگری جدید درباره سفر قالیباف به ترکیه و رابطه او با قاسم سلیمانی جنجالی شد!

افشاگری جدید درباره سفر قالیباف به ترکیه؛ مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار و برادر رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران از سفرهای قبلی محمد باقر قالیباف به ترکیه در همکاری با سپاه قدس خبر داد 

افشاگری جدید درباره سفر قالیباف به ترکیه و رابطه او با قاسم سلیمانی جنجالی شد!

بر اساس فایل صوتی فاش شده توسط ایران اینترنشنال، مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار و برادر رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران از سفرهای قبلی محمد باقر قالیباف به ترکیه در همکاری با سپاه قدس خبر داد و افشاگری های دیدار اخیر خانواده اش را به برادر داماد ابراهیم رئیسی نسبت داد.

در این فایل صوتی، مهدی طائب در یک جمع خصوصی تایید می‌کند که قالیباف پیش از این به همراه خانواده خود به ترکیه در ارتباط با حمایت قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران سفر کرده است.

پیش از این حامیان قالیباف او را یکی از نزدیک ترین افراد به قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس معرفی کرده بودند اما از سفرهای خارجی قالیباف با همکاری این نیرو خبری نشد.

داماد رییسی در افشای سفر خانواده قالیباف دست داشت

مهدی طائب در این فایل صوتی همچنین می گوید که سفر قالیباف به ترکیه توسط میثم نیلی، برادر داماد ابراهیم رئیسی فاش شده است و ما مطمئن نیستیم که وزارت اطلاعات در این زمینه نقشی داشته باشد.

وی همچنین می گوید خانواده قالیباف در آخرین سفر خود ابتدا به سوریه و سپس به ترکیه رفتند.

پیش از این برخی تحلیلگران افشای سفر خانواده قالیباف به ترکیه را به نزدیکان ابراهیم رئیسی و نهادهای امنیتی نسبت داده بودند.