اعمال محدودیت‌های جدید برای توماج صالحی در زندان
اعمال محدودیت‌های جدید برای توماج صالحی در زندان

آمیر رئیسیان، یکی از وکلای توماج صالحی، خواننده معترضی که در زندان به سر می‌برد، اعلام کرده است که محدودیت‌های بیشتری بر روی توماج در زندان اعمال شده است.

اعمال محدودیت‌های جدید برای توماج صالحی در زندان

آقای رئیسیان در گفت‌وگو با «شبکه شرق» روز چهارشنبه ۱۷ آبان اعلام کرده است که توماج صالحی به دلیل عدم توجه مقامات زندان به وضعیت شکستگی پایش و همچنین منتشر شدن اخبار نادرست درباره او در برخی رسانه‌ها، شکایاتی را در دادسراهای مرتبط با “کارکنان دولت” و “رسانه” ثبت کرده است.

وکیل توماج صالحی افزوده که: «متاسفانه در روزهای اخیر، محدودیت‌هایی در تماس‌ها، ملاقات‌ها، و سایر حقوق یک زندانی مانند استفاده از باشگاه ورزشی برای او اعمال شده که امیدواریم که این شکایت‌ها به هیچ عنوان به طرح این مسائل ربط نداشته باشد.»

به گفته رئیسیان، از جمله محدودیت‌هایی که علیه این خواننده اجرا شده، عدم اجازه برای ارتباط توماج صالحی با وکیل خود یا تماس با اعضای خانواده‌اش قرار گرفته است.

شکستگی پای صالحی

وکیل توماج صالحی در مورد شکایت صالحی از مقامات زندان و دستگاه قضایی اظهار کرده که شکستگی پای صالحی “به نظر پزشکان، نیازمند جراحی است، اما با این حال، این مسئله تا کنون تأخیر دیده است.

وکیل او همچنین اظهار کرده که “علل این تعویق در هر مرحله ممکن است متفاوت باشند، اما در یکی یا دو ماه اخیر با توجه به بررسی مدارک پزشکی توماج صالحی توسط پزشکان دیگر، نیاز به جراحی پای او مشخص شده بود، اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است.”