اعتراف اجباری آقای محمد عمرانی
اعتراف اجباری آقای محمد عمرانی

اعتراف اجباری آقای محمد عمرانی، محمد عمرانی، بازیگر، با انتشارویدئوی جدیدی به طور غیرمستقیم از دریافت تهدید به بازداشت در «گونی» خبر داد، و به طور نمایشی «اعتراف اجباری» کرده است.

اعتراف اجباری آقای محمد عمرانی

محمد عمرانی، بازیگر، با انتشارویدئوی جدیدی به طور غیرمستقیم از دریافت تهدید به بازداشت در «گونی» خبر داد، و به طور نمایشی «اعتراف اجباری» کرده است.

او در این اعترافات نمایشی گفت دلیل «فریب‌خوردن» او و دیگر مدعیان «فکر کردن»، «رویاپردازی» و «جستجوی حقیقت بودن» خارجیانی چون ویلیام شکسپیر نمایشنامه نویس معروف انگلیسی، سوفوکل، تراژدی‌نویس معروف یونانی و از ایرانی‌ها ابوالقاسم فردوسی و بهرام بیضایی هستند.

او به طعنه می گوید که «تقصیر» فردوسی این است که مدام در شعرهایش درباره ایران صحبت کرده و خواستار جنگ با آنهایی شده که ایران را تصرف کرده‌اند.

محمد عمرانی

محمد عمرانی متولد ۷ آذر۱۳۳۵ در بهشهر مازندران، بازیگر است.

او از خانواده ای هنرمند وارد تئاتر شد، سپس با صدایی گرمى به رادیو رفت و اکنون در صداپیشگی و خواندن کتاب های صوتی نیز فعال است.

پدرشان سید ولی الله عمرانی از پیشکسوتان تئاتر بود و در نقش سنتور و نی و یکی از برادرانش بنام علی عمرانی نیز از هنرمند سینما و تلویزیون است.

به طور جدی از سال ۱۳۶۳ در سن ۲۸ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایشی به نام پلکان از مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۳۶۴ با سریال امیرکبیر جلوی دوربین رفت.