اعتراضات شبانه؛ تداوم به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی
اعتراضات شبانه؛ تداوم به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی

اعتراضات شبانه؛ تداوم به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی؛ در روزهای اخیر تصاویر زیادی از آتش زدن تبلیغات حکومتی در سالگرد کشته شدن فرمانده سابق سپاه قدس در سپاه پاسداران منتشر شده است.

تصویر قاسم سلیمانی آغشته شده به خون روی دیواری بلند در تهران

دیوارنگاره قاسم سلیمانی بر روی دیواری بلند در خیابان کاشانی تهران به رنگ سرخ (خون) آغشته شده است.

اعتراضات شبانه؛ تداوم به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی

 

گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که مناطق مختلف تهران از جمله ستارخان، نارمک، دربند، پونک و دبستان شامگاه پنجشنبه شاهد سردادن شعارهای تظاهرکنندگان و آتش زدن بنرهای تبلیغاتی برای قاسم سلیمانی و علی خامنه‌ای بودند.

تجمع کنندگان همچنین بنرهای تبلیغاتی حکومتی را در چند شهر از جمله بوشهر و سبزوار به آتش کشیدند و با حضور در آرامستان سنندج به کشته شدگان تظاهرکنندگان ادای احترام کردند و در بیانیه ای در جوانرود خواستار پایان محاصره این شهر شدند.

جمعی از مردم منطقه ستارخان تهران از شامگاه پنجشنبه ۲۴ دی ماه با سر دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر بسیجى از مجتمع های مسکونی خود آغاز کردند.

معترضان پنجشنبه شب همچنین بنرهای سالگرد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و علی خامنه ای را در مناطق مختلف تهران به آتش کشیدند.

در میان آنها جمعی از تظاهرکنندگان با شعار مرگ بر خامنه ای بنری با تصویر قاسم سلیمانی را در بزرگراه همت به آتش کشیدند.

تظاهرکنندگان در شهر سبزوار استان خراسان رضوی شامگاه پنجشنبه مجسمه قاسم سلیمانی را در یکی از میادین این شهر به آتش کشیدند.

و در شهر بوشهر، شامگاه پنجشنبه ۱۵ دی ماه، تظاهرکنندگان تعدادی بنر بزرگ حاوی تبلیغات حکومتی سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند.