عليرضا زالى
اظهارات تكان دهنده؛ اجازه خرید واکسن ندادند چون فکر می‌کردند گران است!

رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: هزینه داروهای کرونا چند برابر واردات واکسن شده است، اما اجازه خرید واکسن ندادند، چون فکر می‌کردند گران است.

اجازه خرید واکسن ندادند چون فکر می‌کردند گران است

علیرضا زالی زالى: هزینه داروهای کرونا چند برابر واردات واکسن شده است، اما اجازه خرید واکسن ندادند، چون فکر می‌کردند گران است.

وی گفت: “هنگامی که کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به ایران آمدند ، به جای مشورت با آنها ، ما دائماً از آنها می خواستیم نظام سلامت ایران را در رسانه ها تعریف کنند.” ما آمار مرگ و میر را از سازمان جهانی بهداشت پنهان کردیم.

دکتر علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران به خبرنگاران گفت: “هنگامی که اولین مورد ابتلا به کرونا در قم مشاهده شد ، من در قم خواستار قرنطینه شدم و گفتم که انتخابات قم باید بسته شود ، اما برخی به آن خندیدند و گفتند این بیماری را براحتی کنترل می‌کنیم.

وزارت بهداشت از ورود میلیون‌ها واکسن جلوگیری کرد!

رئیس اتاق بازرگانی تهران پس از افشای رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران ، اکنون می گوید که وزارت بهداشت در فروردین‌ماه از ورود شش میلیون دوز واکسن به کشور جلوگیری کرد.

مسعود خوانساری شامگاه چهارشنبه یازدهم مرداد در توییتی نوشت که در ۲۰ مرداد سال جاری ، تمام مقدمات واردات این مقدار واکسن با تأیید رئیس جمهور و ستاد مرکزی کرونا تهران انجام شد ، اما “به دلایلی که تاکنون مشخص نشده “وزارت بهداشت مانع از انجام این کار شده است.

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران ، روز چهارشنبه گفت: “هزینه داروهای کرونا چندین برابر شده است ، اما آنها به او اجازه خرید واکسن را ندادند زیرا فکر می کردند گران است.”