کرونا
اصفهان وارد موج چهارم کرونا شد

اصفهان وارد موج چهارم کرونا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ورود اصفهان به موج چهارم بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته میزان معاینه های مثبت در بیشتر شهرهای استان از 40 درصد فراتر رفته و رنگ ها تغییر کرده است.

پیشروی موج چهارم

روز سه شنبه سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی بیش از ده هزار مبتلای دیگر به کرونا اعلام کرد و گفت: 81 شهر کشور در حال حاضر قرمز و نارنجی هستند.

طبق تعریف ستاد کرونا ، از هر 100000 نفر حداقل 10 نفر در حالت قرمز یا ” خیلی پرخطر” و در وضعیت نارنجی یا «پرخطر» از هر صدهزار نفر در یک شهرستان، دست‌کم شش نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

به گفته سیما سادات لاری ، طی 24 ساعت گذشته “10250 بیمار جدید مبتلا به کوید -19 در کشور شناسایی شدند که 1039 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.”

بنابراین ، آمار رسمی 19 بیمار کووید در کشور به یک میلیون و 875 هزار و 234 نفر رسید.

موج چهارم کرونا ويروس در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است

 وزارت بهداشت گفت: “موج چهارم کرونا در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است ودر حال پیشروی به شرق تأیید می شود.”

کانال خبری وزارت بهداشت ایران، دید و بازدید عید ، عروسی یا مراسم تشییع جنازه و اجتماعات در رستوران ها ، سالن های پذیرایی و رستوران های هتل ، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، به ویژه اتوبوس و قطار ، کاهش سطح مراقبت های بهداشتی و استفاده از آنها است. ماسک ها به عنوان مهمترین دلایل .. خیز جدید کرونا در کشور معرفی شده است.

هفته گذشته بسیاری از کارشناسان و حتی مقامات وزارت بهداشت ایران بارها و بارها نسبت به خیز دوباره کرونا هشدار دادند