آیا سجاد علیجانی بازداشت شد؟

سجاد علیجانی به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده در بعضی از کنسرت‌ها شناخته می‌شود. در صنعت سینما و موسیقی ایران شهرت دارد. گزارش‌های غیر رسمی اعلام کرد که توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شده است.

آيا سجاد علیجانی بازداشت شد؟

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی ایران در توئیتر خود نوشت: “گزارش‌های غیر رسمی از بازداشت سجاد علیجانی اعلام کرده است. سجاد مدتی به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده برخی کنسرت‌های پاپ فعالیت می‌کرد. “

تا حالا اطلاعاتی درست در دسترس نیست. اما توقع داریم که گزارش‌های غیر رسمی درست اعلام کرد چون سجاد قبلا در سال ۱۳۹۳ توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد ولی بعد از مدت کوتاهی آزاد شد.

سجاد علیجانی کیست؟

نام علیجانی در سینمای ایران برای اولین بار به عنوان سرمایه گذار فیلم “ما همه با هم هستیم” به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی معرفی شد. در سال ۱۳۹۸ نامش به عنوان اسپانسر جشنواره جهانی فیلم فجر مطرح شد.

سجاد در دهه ۹۰ به عنوان تاجر رمز ارز فعالیت می‌کرد و شایعه ارتباط او با “شبکه قمار اینترنتی” طی این سال‌ها مطرح شده است. او از ثروتمندترین مردان ایران به شمار می‌رود. گفته می‌شود که منبع این ثروت زیادی از سرمایه‌ گذاری بر روی ارز دیجیتال بیت کوین است.

سجاد علیجانی شخص بسیار مرموز به همین علت از بیوگرافی خود اطلاعات زیادی ندارد. بعضی سایت‌ها اعلام کردند که او یکی از کلاه برداران بزرگ ایران به شمار می‌رود، و بعد از آزادی ادامه این راه داد. در فضای مجازی فقط عکس‌ها در کنار بازیگران مشهور ایران دارد. یکی از نکاتی جالبی اینکه در تمام فعالیت‌ها که او حضور دارد به همراه همسرش هست.