ابراهیم رئیسی
آيا ابراهیم رئیسی ویزای آمریکا می‌گیرد؟

آيا ابراهیم رئیسی ویزای آمریکا می‌گیرد؟؛ مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد به ائتلافی از گروه های حقوق بشر و قانونگذاران جمهوری خواه پیوستند تا از صدور ویزای آمریکا برای ابراهیم رئیسی جلوگیری کنند.

آيا ابراهیم رئیسی ویزای آمریکا می‌گیرد؟

پمپئو در گفت‌وگو با واشینگتن فری‌بیکن ضمن هشدار نسبت به اقدام احتمالی دولت بایدن برای ارائه ویزا به رئیسی برای حضور در مجمع عمومی سازمان گفت: تنها چند هفته پس از تهدید جمهوری اسلامی به تبدیل آمریکا به جهنم. و خراب، دولت بایدن می خواهد به رئیسی ویزا دهد.

وی افزود: در حالی که مقامات ایرانی فعالانه در تلاش برای کشتن آمریکایی ها در خاک آمریکا هستند، دولت بایدن می خواهد به آنها ویزا بدهد.

سازمان ملل به رهبران بزرگ‌ترین حامی تروریسم دولتی در جهان یک «بلندگوی بزرگ» ارائه می‌کند

نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد، به واشنگتن فری بیکن گفت که سازمان ملل متحد به رهبران بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان یک”«بلندگوی بزرگ” ارائه می دهد.

وی گفت: دولت بایدن تحت هیچ شرایطی جایز نیست که اجازه دهد ابراهیم رئیسی به آمریکا پا بگذارد و خاک آمریکا را آلوده کند.

روز سه‌شنبه، ائتلافی از گروه‌های حقوق بشر، جمهوری‌خواهان، فعالان یهودی و گروه‌های ایرانی-آمریکایی به کاخ سفید نامه نوشتند و به تهدیدات جمهوری اسلامی علیه ایالات متحده و سوابق بزرگ ابراهیم در نقض حقوق بشر، به‌ویژه نقش او در اعدام‌ها اشاره کردند. در دهه شصت، آنها از بایدن خواستند که ویزا برای ورود به ایالات متحده را رد کند.