بیماران کرونا
آمار مرگ بیماران کرونا در قطع برق جزء اسرار وزارت بهداشت است!

آمار مرگ بیماران کرونا در قطع برق جزء اسرار وزارت بهداشت است، محمدرضا هاشمیان ، متخصص آی‌سی‌یوی در بیمارستان مسیح دانشوری ، با اشاره به مرگ بیماران کرونا در پی قطع برق گفت: “متأسفانه ، من بارها گفته ام که وزارت بهداشت جزئیات مرگ بیماران کووید-۱۹ را منتشر نمی کند.” این یکی از اسرار وزارت بهداشت است.”

آمار مرگ بیماران کرونا در قطع برق جزء اسرار وزارت بهداشت است!

محمدرضا هاشمیان ، متخصص آی‌سی‌یوی در بیمارستان مسیح دانشوری ، با اشاره به مرگ بیماران کرونا در پی قطع برق در مراکز درمانی به پایگاه خبری رکنا گفت: “متأسفانه ، من بارها گفته ام که وزارت بهداشت جزئیات مرگ بیماران کووید-۱۹ را منتشر نمی کند.” این یکی از اسرار وزارت بهداشت است.”

فاجعه قطعی برق در بیمارستان ها

دکتر محمدرضا هاشمیان اعلام کرد: در فاصله زمان قطع برق و اتصال مجدد دستگاه ونتیلاتور به منبع برق اضطراری ، جان بیماران کووید 19 در خطر جدی قرار دارد و حتی می میرد.

وی افزود: مشکل قطعی برق و و مواجه شدن این شرایط برای دستگاه‌های ونتیلاتوری که وزارت بهداشت در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده وجود دارد این است که وزارت بهداشت بدون هماهنگی و بررسی انجمن این دستگاه های تنفسی را خریداری کرده است.

آنها به دلیل قطع برق دچار نقص جدی در عملکرد می شوند. ونتیلاتور تلویزیون نیست که با متصل شدن به برق اضطراری عملکردش بدون اختلال ادامه داشته باشد.

کیفیت ونتیلاتور کاملا دچار افت می‌شود. منبع تغذیه بدون وقفه کیفیت عمل را کاهش می دهد ، فشار اکسیژن کاهش می یابد و بیمار از دست می رود.