آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان گاندی تهران
آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان گاندی تهران

آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان گاندی تهران؛ آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان گاندی تهران؛ بیمارستان گاندی تهران در شامگاه پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه به آتش کشیده شد. آتش در طبقات مختلف گسترش یافت و خودروهای امدادی افراد را از ساختمان تخلیه کردند.

آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان گاندی تهران

شب گذشته، بیمارستان گاندی در تهران به طور گسترده‌ای در دام آتش قرار گرفت. بر اساس ویدیوهایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، آتش به طبقات مختلف این مرکز درمانی حمله کرده و خودروهای امدادی در تلاش برای تخلیه افراد از ساختمان مجبور به عمل شده‌اند.

در سال ۱۳۹۴، بیمارستان گاندی به عنوان یک “هتل بیمارستان” به بهره‌برداری رسید. مدیریت این مرکز درمانی، محمدحسن بنی‌اسد، در آن زمان اظهار داشت که در ساخت این هتل بیمارستان، به سختگیرانه‌ترین استانداردها و اصول ایمنی و بهداشتی توجه ویژه‌ای شده است. این اقدام به منظور تضمین ایمنی و سلامت بیماران و کارکنان در این مرکز درمانی اجرا شده است.

تاکنون پنج بار به مسئولان بیمارستان گاندی تهران اخطار ناایمن بودن داده بودیم

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، اعلام کرد که تاکنون پنج بار به مسئولان بیمارستان گاندی اخطار ناامن بودن داده شده بود. او از بی‌توجهی مسئولان به اخطارها و جلسات با آتش‌نشانی انتقاد کرد و اظهار کرد که آخرین اخطار مربوط به ماه آبان امسال بوده است.