آتش‌سوزی وحشتناک در شهرک صنعتی شاهین‌شهر
آتش‌سوزی وحشتناک در شهرک صنعتی شاهین‌شهر

استانداری اصفهان اعلام کرد که به تأیید گزارش‌ها درباره وقوع حریق در یکی از شهرک‌های صنعتی شاهین‌شهر رسیده است. تا ساعات اولین ساعات صبح دوشنبه، موفق به کنترل انتشار حریق شده است؛ اما به علت اینکه مواد موجود در انبارها به راحتی اشتعال می‌گیرند، فرآیند اطفاء حریق همچنان در حال ادامه است.

آتش‌سوزی وحشتناک در شهرک صنعتی شاهین‌شهر

در مصاحبه با خبرگزاری ایمنا، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد که حادثه آتش‌سوزی در شاهین‌شهر، شهرک صنعتی مورچه‌خورت، از ساعت ۸:۳۵ شامگاه یکشنبه هفتم آبان آغاز شده است. او نیز مکان دقیق آغاز حریق را به “شرکت ریسندگی نگین چهلستون” اشاره کرد و افزود که حداقل دو سوله این شرکت که حاوی مواد نساجی بودند، تحت تأثیر حریق قرار گرفته و آسیب دیده‌اند.

 

منصور شیشه‌فروش اعلام کرد که ۸ تیم آتش‌نشانی از مناطق مختلف اعم از شهرداری شاهین‌شهر، شهرک صنعتی مورچه‌خورت، شهرک صنعتی دهق و شهرک صنعتی بزرگ اصفهان به محل حادثه آتش‌سوزی اعزام شده‌اند. او افزود که تاکنون در این حادثه هیچ مصدومی گزارش نشده است و آتش‌نشان‌ها توانسته‌اند حریق را کنترل کنند، اما دو سوله همچنان در حال سوختن هستند.

دلیل وقوع اين آتش‌سوزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به تأخیر اطلاع‌رسانی درباره دلیل وقوع آتش‌سوزی اشاره کرده و اعلام کرده که جزئیات بیشتر درباره این حادثه در روزهای آتی بررسی و اعلام خواهد شد.

در همین زمان، خبرگزاری دولتی ایرنا اطلاعاتی درباره محل وقوع حادثه فراهم کرده و محل آتش‌سوزی را به عنوان “دو سوله انبار پنبه و منسوجات” متعلق به شرکت نساجی نگین چهلستون در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اعلام کرده است.