یک عضو گروه «سپاه صحابه» در هرمزگان بازداشت شد
یک عضو گروه «سپاه صحابه» در هرمزگان بازداشت شد

یک عضو گروه «سپاه صحابه» در هرمزگان بازداشت شد؛ نیروی انتظامی ایران اعلام کرده که اکرم لاهوری به اتهام فعالیت در گروه ضد شیعهٔ سپاه صحابه در بلوار ساحلی هرمزگان بازداشت شده است. لاهوری متهم به طی کردن دوره‌های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشورهای همسایه است و قصد عزیمت به یکی از شهرستان‌های جنوبی را داشت که دستگیر شد.

یک عضو گروه «سپاه صحابه» در هرمزگان بازداشت شد

لاهوری متهم به طی کردن دوره‌های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشورهای همسایه است و قصد عزیمت به یکی از شهرستان‌های جنوبی را داشت که دستگیر شد.

نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که فردی به نام “اکرم لاهوری” به اتهام فعالیت در “گروه ضد شیعهٔ سپاه ” در “بلوار ساحلی” هرمزگان دستگیر شده است.

سخنگوی این سازمان، سعید منتظرالمهدی، در گفت‌وگویی با رسانه‌های داخلی، روز یکشنبه ششم اسفندماه اعلام کرد که اکرم لاهوری “با حضور در دوره‌های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشورهای همسایه و ورود به کشور، قصد سفر به یکی از شهرستان‌های جنوبی را داشته است که در این راه دستگیر شد”.

فرد بازداشت شده از پاکستان وارد ایران شد

پلیس هرمزگان همچنین اعلام کرد که فرد بازداشت شده از پاکستان وارد ایران شده است و “قصد عزیمت به قشم را داشته” است. این فرد توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.