گیاهان برگ رنگی
گیاهان برگ رنگی که به خانه شما زیبایی می​دهند

گیاهان برگ رنگی، گیاهان خانگی یکی از مهمترین عناصر زیبایی در خانه است. مخصوصاً اگر گیاهان خانگی زیبایی با برگهای رنگارنگ انتخاب کنید.

معرفی برخی از گیاهان خانگی با برگهای رنگی

گیاهان خانگی یکی از مهمترین عناصر زیبایی در خانه است. مخصوصاً اگر گیاهان خانگی زیبایی با برگهای رنگارنگ انتخاب کنید، گیاهان بهترین راه برای ایجاد فضای متنوع و رنگارنگ در خانه هستند.

گیاه صورتی پولکا دات

برگهای صورتی این گیاه جذاب همراه با زمینه ای سبز پررنگ آن را به یک گیاه برتر خانگی تبدیل می کند. بخصوص اینکه برگهای آن در آفتاب صبح بسیار زیبا به نظر می رسند و سایه ها و خطوط بنفش و زیبایی بر روی آنها دیده می شود. ککافی است که در فصل رشد، هر دو الی سه هفته یکبار به آن کود بدهید.

حسن یوسف

برگهای این گیاه رنگهای مختلفی دارند و نمای متمایزی در انتهای برگ ایجاد می کنند. در نتیجه ، آنها برای محیط خانه بسیار جذاب هستند و رنگ آنها باعث می شود عاشق آنها شوید. فقط کافی است آن را در حداکثر رشد در یک محیط نسبتاً گرم و روشن نگه دارید.

کروتون

این گیاه یکی از بهترین گیاهان رنگی برای محیط خانه محسوب می شود. برگها چند رنگ و دارای نوارهای زیبا هستند.


بهتر است آن را در معرض نور جانبی قرار داده و در فضای بسته قرار دهید. معمولاً در نور نور کم هم دوام خوبی دارند.

پیرومیا

این گیاه یک انتخاب عالی برای آویز سبدهای داخل خانه است. برگها بیضی یا قلبی شکل هستند. انواع مختلفی از آن مانند نعناع فلزی و هندوانه نیز وجود دارد که دارای نقاط نقره ای با برگهای سبز است.

گیاه بنفش مخملی

رنگ برگهای این گیاه سبز و بنفش است ، پوشیده از پرزهای بنفش نازک است ، و یک بافت مخملی برای آن ایجاد كرده است. می توانید این گیاه را در سبدهای آویز داخل خانه نگه دارید و به راحتی آن را قطع کنید.

ماسک آفریقایی

این گیاه همچنین دارای برگهای بزرگ سبز تیره با نوارهای رنگی از جمله سفید است که می تواند به خوبی رشد کند. به شرطی که صبح در معرض نور خورشید باشد.

کاکتوس بیابانی

این کاکتوس یکی از گیاهان عالی آبدار است. ظاهر بسیار جذابی دارد.

ظرفیت فتوسنتز آن بسیار زیاد است و برای افراد بسیار شلوغ انتخاب خوبی است زیرا به مراقبت خیلی دقیق احتیاج ندارد.

کلیویا

این گیاه ظاهر بسیار خوب و جذابی از محیط داخلی ایجاد می کند و می توانید چند تا از آن ها را نگهداری کنید. رنگهای آن از نارنجی تا قرمز متغیر است.

حتی اگر گل ندهند ، بازهم جذابیت کافی را در محیط خانه ایجاد می کند. فقط توجه داشته باشید که این گیاه سمی است ، بنابراین آن را از دسترس کودکانو پرنده های دور نگه دارید.