گزارش تکان دهنده؛ چرا اطلاعات سپاه پاسداران، پاسدار قاسم فتح اللهی را کشته‌اند؟
گزارش تکان دهنده؛ چرا اطلاعات سپاه پاسداران، پاسدار قاسم فتح اللهی را کشته‌اند؟

گزارش تکان دهنده؛ چرا اطلاعات سپاه پاسداران، پاسدار قاسم فتح اللهی را کشته‌اند؟؛ ایران اینترنشنال با انتشار گزارشی اعلام کرد که اطلاعات سپاه پاسداران قاسم فتح اللهي، یکی از اعضای سپاه محمد رسول الله در تهران را کشته‌اند.

گزارش تکان دهنده؛ چرا اطلاعات سپاه پاسداران، پاسدار قاسم فتح اللهی را کشته‌اند؟

بر اساس این گزارش، فتح اللهي از سرکوب معترضان خودداری کرد و سپاه به این نتیجه رسید که وی با بخشی از نیروهای امنیتی ناراضی در ارتباط بوده است.

خبرگزاری های فارس و تسنیم روز سه شنبه ۱۳ دی خبر کوتاهی از کشته شدن فتح اللهي منتشر کردند.

به گزارش رسانه های وابسته به سپاه، فتح اللهي که فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد نیز بود، سه شنبه شب در مقابل منزلش در تهران کشته شده است.

بر اساس اين بر اساس این گزارش، فتح اللهي توسط اطلاعات سپاه پاسداران کشته شده است.

بر اساس این گزارش، فتح اللهي شامگاه سه شنبه ۲۲ دی ماه در مقابل منزلش به ضرب گلوله کشته شد و فرد مهاجم با موتورسیکلت متواری شد.

بر اساس این گزارش که سازمان اطلاعات سپاه در هفته های گذشته به فتح اللهي مشکوک شده و او را تحت نظر داشته است.

فتح اللهى از مقابله و سرکوب تظاهرکنندگان خودداری کرد

فتح اللهى از مقابله و سرکوب تظاهرکنندگان خودداری کرد. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که فتح اللهى تنها نیست و با بخشی از نیروهای امنیتی ناراضی که از سرکوب معترضان و شلیک به آنان خوداری می‌کنند در ارتباط است.

سازمان اطلاعات سپاه از روند رو به رشد مقاومت نیروهای امنیتی در مقابله با معترضان بسیار نگران است و اقداماتی را برای مقابله با این روند آغاز کرده است.

فتح اللهى به وسیله یک دستگاه پلی‌استیشن با شبکه‌ای از معترضان در ارتباط بوده است. مهاجم یا شخص دیگری که همراه او بوده است، این پلی استیشن را نیز با خود برده است.

در ماه‌های گذشته گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه جوانان معترض در شهرهای مختلف ایران از چت روم‌های خصوصی موجود در بازی‌های آنلاین پلی‌استیشن برای هماهنگی تظاهرات خیابانی استفاده می‌کنند، تعداد بازی های موجود در پلی استیشن بی پایان است و همین موضوع ردیابی و گوش دادن به این مکالمات را غیرممکن می کند.