گروه هکری
گروه هکری "تپندگان" اسناد محرمانه قرارگاه خاتم‌الانبیا را هک کرد

روز سه‌شنبه هشتم آذرماه، گروه هکر «تپندگان» با انتشار اسنادی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تعدادی از گروه‌های همکار با این قرارگاه در ارتباط با حکومت سوریه را «افشای» کرد.

گروه هکری “تپندگان” اسناد محرمانه قرارگاه خاتم‌الانبیا را هک کرد

تپندگان در ایمیلی که برای خبرنگاران رسانه های برون مرزی ارسال کرده، از جمله جزئیاتی را از شرکت‌هایی با نام های میلاد، سورین و پارس را به عنوان عوامل مرتبط با قرارگاه خاتم الانبیا و فعال در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران در سوریه منتشر شده.

این گروه از طریق قرارگاه خاتم الانبیاء اسامی افراد دست‌اندرکار در این شرکت‌ها با عنوان «افراد پشت پرده» همکاری های ایرانی و سوریه ذکر کردند.

اسناد منتشر شده تعدادی مکاتبات ستاد خاتم الانبیاء با مدیران شرکت های ذکر شده در دوره‌های زمانی مختلف است. برخی از اسناد دارای مهر “محرمانه” هستند.

این مکاتبات شامل همکاری در زمینه هایی مانند بهره برداری از معادن نفت و گاز است. شرکت های میلاد و پارس ده ها سال در ایران تجربه دارند.

دو سند از برنامه‌های ایران برای حضور اقتصادی در سوریه و عراق

تپندگان در پایان سال گذشته دو سند از برنامه‌های ایران برای حضور اقتصادی در سوریه و عراق منتشر کرد که از آن جمله می‌توان به نامه مردادماه ۱۳۹۷ مدیرعامل گروه میلاد به مدیرعامل گروه بین‌الملل پارس در خصوص منابع طبیعی و زیرساخت‌ها در سوریه اشاره کرد.

جمهوری اسلامی ایران همکاری خود را در زمینه های تجاری، اقتصادی و تجاری برای سوریه پنهان نکرده است.