افراد
کیهان : بر افراد مجرد سختگیری اجتماعی کنید!

کیهان: بر افراد مجرد سختگیری اجتماعی کنید؛کمک بلاعوض به زوج های جوان بدهید؛برای نوزادان حساب باز کنید

کیهان : بر افراد مجرد سختگیری اجتماعی کنید


روزنامه کیهان در یادداشتی در مورد کاهش تمایل جوانان به ازدواج ، خواستار آن شده که دولت “انواعى از سخت‌گیری‌های اجتماعی برای افراد مجرد” تعریف کند

این روزنامه که تحت نظر آیت الله خامنه ای منتشر می شود ، در یادداشتی تأکید کرد که دولت همچنین باید از نظر پرداخت حقوق کارمندان ، ارائه خدمات بهداشتی ، اصلاح طرح نظامی و تحویل مسکن به خانواده های پرجمعیت اولویت دهد.

کیهان با اشاره به نرخ بالای زاد و ولد در سال های اخیر نوشت: می توان آن را نقطه آغازین خطای راهبردی را از دولت سازندگی دانست.

زیرا ملتی که از جنگ ویرانگر هشت ساله جان سالم به در برد باید در چنین شرایطی برای توسعه کشور سخت تلاش کند و پس از جهاد در میدان جنگ ، اکنون جهاد دیگری را برای آبادانی میهن آغاز کند.

کیهان نگران تکرار جنگ احد در دولت رئیسی

روزنامه “کیهان” در یادداشت امروز خود به اختلافات شدید بین اصولگرایان در مورد به دست گرفتن قدرت اشاره کرد و نگرانی خود را نسبت به شکست این روند مانند جنگ احد ابراز داشت.

این روزنامه نوشت: طمع آن بر عهده طعمه نیست. این عهد و پیمانی از طرف خداوند است که شما باید به زودی به خدا و اهل خانه پاسخ دهید.
باید روح سرکش را مهار کرد و در جای خود قرار داد و نشست و وظایف خود را با احتیاط و با شدت انجام داد ، زیرا می داند که کارها با اخلاص ، صبر ، استقامت و جهاد پیش می رود و برکت می یابد ، نه با تغییر جدول. وضعیت و مبارزه با وضعیت.