وريا غفورى
چرا وريا غفورى به تیم ملی دعوت نشد؟

وريا غفورى به تیم ملی دعوت نشد، لیست جدید این تیم اعلام شده است و همانطور که بسیاری انتظار داشتند ، خبری از غفوری در این لیست نیست.

وريا غفورى به تیم ملی دعوت نشد

لیست جدید این تیم اعلام شده است و همانطور که بسیاری انتظار داشتند ، خبری از غفوری در این لیست نیست.

کاپیتان استقلال در ماه های اخیر به دلیل مشکلات مالی با استقلال به مشکل برخورده است و نتوانست انتظارات را برآورده کند. در واقع می توان گفت که سقوط وريا مانع از دعوت وی به اردوی تیم ملی شد.

البته تغییر پست این بازیکن هم در این میان بی تاثیر نبود. فکری و مجیدی احمد موسوی در چند مسابقه ه عنوان دفاع راست بودند و وريا یک ترکیب داشت تا به عنوان هافبک راست استفاده کند. به هر حال این می تواند یک دلیل باشد.

برای عدم دعوت غفوری به اردوی تیم ملی ، علی رغم سیامک نعمتی از پرسپولیس در سمت راست دعوت شد، دقیقاً مشخص نیست که اسکوچیچ قصد دارد از چه موقعیتی استفاده کند ، اما به هر حال ، هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کاپیتان استقلالتیم ملی که خرداد ماه برگزار می‌شود به اردوی تیم ملی دعوت می شود یا خیر

فیفا تولد علی دایی اسطوره فوتبال ایران را به اوتبریک گفت

https://twitter.com/FIFAcom/status/1373519239961710594?s=20

فیفا با مقایسه تعداد گل های ملی علی دایی (109 گل) و کریستیانو رونالدو (102 گل) ، در مورد کاپیتان سابق تیم ملی ایران نوشت: “دایی برترین گلزن تاریخ مسابقات ملی بود ، مهاجمی که هیچ رقیبی روی هوا نداشت.” او موفق شد دو بار ایران را به جام جهانی ببرد و در دوران اوج فوتبال خود برای بایرن مونیخ بازی کرد