ابراهیم رئیسی
چرا ابراهیم رئیسی دست خامنه ای را نبوسید؟

ابراهیم رئیسی دست خامنه ای را نبوسید؛ ابراهیم رئیسی پس از دریافت حکم تنفیذ از رهبر جمهوری اسلامی، از اینکه نتوانسته است، دست علی خامنه‌ای را ببوسد،

خامنه ای از بوسیدن دست خود ابراهيم رئیسی جلوگیری كرد

مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران سه شنبه ۱۲ مرداد با حضور علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی برگزار شد.

ابراهیم رئیسی پس از دریافت حکم تنفیذ از رهبر جمهوری اسلامی، از اینکه نتوانسته است به دلیل شرایط کرونا، دست علی خامنه‌ای را ببوسد، ابراز تاسف کرد و گفت که بوسیدن دست رهبر  «شرط ادب و احترام» است

وی همچنین در سخنرانی خود قول داد که به دنبال لغو تحریم های اقتصادی و اجرای برنامه فوری برای حل مشکلات مردم در 10 محور مانند تورم ، کسری بودجه و کرونا است.

با وجود تاکید رهبر جمهوری اسلامی بر پیگیری و اجرایی شدن این بیانیه، در سه سال گذشته گزارشی از راهکارهای معطوف و برآمده از این بیانیه منتشر نشده است.

ابراهیم رئیسی دست خامنه ای را نبوسید

 رئیسی  به دلیل شرایط کرونا، نتوانست دست علی خامنه‌ای  را ببوسد، ابراز تاسف کرد و گفت که بوسیدن دست رهبر “شرط ادب و احترام” است

آقای رئیسی همچنین از سیاست های دولت روحانی انتقاد کرد و گفت که برنامه های دولت وی طبق “بیانیه مرحله دوم” نوشته رهبر ایران پیش خواهد رفت.

بیانیه گام دوم ، پیام تفصیلی رهبر جمهوری اسلامی در ۲۴ بهمن سال ۹۷ به مناسبت “چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی” صادر شد و در آن بر بر محورهایی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، حراست از استقلال، آزادی و عزت ملی تأکید شد.