پیام هکرهای انانیموس به معترضان ایران چیست؟
پیام هکرهای انانیموس به معترضان ایران چیست؟

پیام هکرهای انانیموس به معترضان ایران؛ هکرهای گروه «انانیموس» با هک سایت وزارتخانه های نفت و اقتصاد جمهوری اسلامی اعلام کردند که بانک پایگاه داده‌های مجلس را هک کرده و شماره تفلن‌ها و اطلاعات تمامی نمایندگان را منتشر کرده اند.

پیام هکرهای انانیموس به معترضان ایران چیست؟

هکرها پس از حمله سایبری به وب‌سایت‌های این وزارتخانه نوشتند: «نمی‌توانید در حالی که مردم می‌میرند، از پول آلوده به خون خود استفاده کنید.».

این هکرها همچنین در پیامی پس از هک شدن بانک اطلاعاتی مجلس گفتند: “حمایت ما از اعتراضات ایران ادامه دارد. همانطور که همه می دانید دولت برای جلوگیری از شما دست به هر کاری خواهد زد. تسلیم نشوید. خیابان ها را ترک نکنید. انقلاب را متوقف کنید.»

این پیام افزود: مجلس ایران در زمانی که باید از مردم حمایت کند، از دیکتاتور حمایت می‌کند و ما تمام اطلاعات او را منتشر می کنیم.

چرا از دیکتاتور دفاع می کنند؟

این هکرها در ویدئویی تصاویری از شماره تلفن های این نمایندگان را منتشر کردند و با ارسال پیامی از آنها پرسیدند که چرا از دیکتاتور دفاع می کنند؟

اوایل روز یکشنبه گروهی از هکرهای ایرانی به نام «بلک ریوارد» در اقدامی اعتراضی به سایت بنیاد مسکن حمله کردند. این گروه در نامه خود اعلام کرد که به شیوه خود با رژیم ایران مبارزه خواهد کرد.